בדיקת רעש

לא כל רעש הוא ליקויי אבל ישנם רעשים אשר יכולים להזיק

בדיקת רעש הינה בדיקה שמתבצעת על ידי צוות המומחים שלנו, המצוידים במכשור מתקדם ומפותח שמטרתו לגלות מקורות רעש בסביבה הנבדקת. בדיקת רעש יכולה להתבצע בבתים פרטיים, שבהם הרעש שנוצר יכול להגיע ממזגנים, מעליות, שכנים, בתי ספר הממוקמים בשכונה או חנויות ומרכזיים מסחריים שנמצאים בסביבה. בדיקת רעש תוכל להתבצע גם באולמות אירועים כדי לאתר את רמת הרעש שיכולה להזיק לסביבה.

בדיקת רעש מומלצת לפני רכישת בית או דירה בכדי לדעת את טיבו של הנכס מבחינת הרעש המשפיע על איכות החיים במקום. בתום הביקור, צוות המומחים שלנו שיבצע את בדיקת רעש, יוציא דו"ח שבו יפורטו נזקי הרעש, על פי תקנות המשרד לאיכות הסביבה. בדיקת רעש יעילה במצבים של מקרים משפטיים. בדיקת רעש תעלה נתונים על נזקי הרעש שמתקיימים בסביבה הנבדקת היכולה להעיד על חלק חשוב מאוד מערך הדירה ולהשפיע על מחירה.

בדיקת רעש מומלצת לאיתור רעשים בביתכם ויעילה בהוכחת הנזק בכדי לקבל פיצויים, ולהכרה בערך הדירה במידה והדו"ח עומד בתנאיו בהגשתו בפני בית המשפט.

לעיתים יתגלה על ידי בדיקת רעש שנבצע, כי רמת הדציבלים הגבוהה מגיעה מהשכונה ומהכביש הסואן בו ממוקם המבנה. ולעיתים יתגלה על ידי בדיקת רעש כי הרעשים מגיעים מתוך המבנה עצמו- מערכת הצנרת, מערכת האוורור או אקוסטיקה שנבנתה בצורה בעייתית.

בדיקת רעש כוללת בתוכה מספר סוגי בדיקות כמו בדיקת רעש הנובע מהתקרות ומהקירות המפרידים במבנה, שלא נאטמו כראוי, ואיתור קולות כמו צעדים וחפצים הנגררים על הרצפה. בדיקת רעשים קבועים, כמו צלצול בית ספר שאיתורם ונזקם קל לזיהוי ולדיווח.

סוג נוסף של בדיקת רעש היא בדיקה המאתרת רעשים לא נצפים ולכן צוות בדיקת רעש יתקין מערכת שתישאר לכמה ימים או לחודש במבנה ותמדוד את נזקי הרעש אם הם קיימים. צוות בדיקת רעש מציע ייצוג בבית המשפט במקרה הצורך בכדי לאשר את נתוני הרעש באשר לאתר הנבדק. חוות הדעת הניתנת לכם מהצוות המבצע את בדיקת רעש הינה ברמה גבוהה מקצועית ומקיפה, המציע פתרונות וייעוץ להשקטת הרעש במקום הנבדק בדרך היעילה ביותר.

אנחנו במכון הישראלי בדק בית נשמח לענות לכם על כל שאלה בתחום בדיקת רעש ומה הפתרונות לחריגות רעשים אצלכם בנכס.