בדיקת זיהום אוויר

איך עושים בדיקת זיהום אוויר
בדיקת זיהום אוויר הינה בדיקה רצויה ויעילה, שיכולה למנוע סכנת חיים. את בדיקת זיהום אוויר כדאי לבצע בבית הפרטי, במקום העבודה, ברכב הפרטי ובמפעלי התעשייה שם נזקי זיהום האוויר יכולים להיות גדולים יותר.

בדיקת זיהום אוויר יכולה לאתר ואף למנוע על ידי טיפול נכון זיהום סביבתי הנוצר ממכוניות, מנועים שונים ומפעלי תעשייה.

אם האוויר מזוהם בסביבתכם או לא, תוכלו להרגיש, אך אין לסמוך על כך בלבד, וכדאי לזמן בדיקת זיהום אוויר שתעלה אבחנה רשמית. את בדיקת זיהום אוויר יבצעו המומחים שלנו בעלי הניסיון העובדים על פי תקנות המשרד לאיכות הסביבה. בדיקת זיהום אוויר תתבצע על פי פרמטרים שונים שיוכלו להצביע על מצב זיהום האוויר במקום בו מתבצעת הבדיקה.

במסגרת בדיקת זיהום אוויר יבדקו מספר תחומים בסיסיים כמו בדיקת חמצן, בדיקת פחמן חד- חמצני ובדיקת דו תחמוצת הפחמן. בדיקת זיהום אוויר שנבצע הינה מקיפה וכוללת את כל אפשרויות זיהום האוויר הקיימות.

בביצוע בדיקת זיהום אוויר ייתכן והממצאים שיעלו יעידו על חריגת זיהום. הצוות המומחה שלנו שיבצע את בדיקת זיהום אוויר יציג את בעיות הזיהום באופן מפורט ומדויק.
במקרה של חריגת זיהום שתתגלה על ידי בדיקת זיהום אוויר, יצורפו אל הדו"ח פתרונות מומלצים בכדי להימנע מהמשך זיהום האוויר. מבנים רבים סובלים מזיהום אוויר מבלי ידיעתם של הדיירים כיוון שאין מערכת אוורור טובה הפועלת בכדי להכניס ולהוציא אוויר, וברוב הפעמים כלל לא מותקנות מערכות אוורור. שללא הן, האוויר המתרכז בבניין מביא לנתוני זיהום אוויר גבוהים.

בדיקת זיהום אוויר חשובה בבתים פרטיים ובבניינים בעיקר כאלה הנמצאים בקרבת כבישים, אזורי תעשייה, ומפעלים הסמוכים לאזור, הדיירים עלולים לחלות במחלות נשימה, ריאות או סרטן. בדיקת זיהום אוויר תאתר כי האוויר המזוהם יכול להתפתח מתנועות שונות שמתבצעות בחלל הנבדק, מהחפצים והרהיטים שממלאים את המקום, ולעיתים האוויר המזוהם יכול להיות מושפע גם מהצמחייה הסובבת את המבנה.

חשוב לבצע בדיקת זיהום אוויר בכל מקום בו אתם מנהלים את חייכם. כמו במקום העבודה, שגם שם כדאי לוודא שנעשתה בדיקת זיהום אוויר.

רוצים לשמוע עוד פרטים? צרו קשר עם צוות המכון הישראלי בדק בית .